poniedziałek, 7 lutego 2011

Remont. Before...

Kiedyś pokazywałam Wam szafkę, którą poddałam renowacji :)
Przerobiłam ja w celu umieszczenia jej w korytarzu, w moim mieszkaniu. Z racji tego, że mój tata jest budowlańcem, a ja nie lubię się nudzić i stale wyszukuję sobie nowe zajęcia, co jakiś czas urządzam w domu remont ;P Mam już w tej kwestii spore doświadczenie oraz posiadam wiedzę, która przekazał mi właśnie tata :)))
W ciągu tygodnia znalazłam trochę czasu aby odnowić mój korytarz, który zresztą również sama malowałam ale ok 5 lat temu, kiedy się tam wprowadziłam. Dzisiaj prezentuję tylko zdjęcia przed renowacją :)
Zapraszam do odwiedzenia mnie jutro aby ocenić efekt końcowy.
Enjoy!
Irmina :)

7 komentarzy:

  1. kobieta wielozadaniowa! :D czekam na efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie zajrzę! uwielbiam remonty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !

    Jesteś kobietą Renesansu :)

    Masz TALENT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie wszelkich rzeczy związanych z remontami nauczył brat nie-budowlaniec :P
    w zeszłe wakacje robiliśmy razem centralne ogrzewania, łącznie z podłączaniem pieca, grzejników, bojlera na ciepłą wodę :D
    ale cieszę się że kiedyś mnie męczył "młoda (jest 7 lat starszy), a ty patrz i się ucz" bo teraz nie muszę się nikogo prosić jak chcę coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no kobieta i remont... podziwiam :) czekam co będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Człowiek pracy:D Aż miło popatrzeć, jak robota wrze

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wpadne !:D ciekawa jestem co zrobilas :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)
KOMENTARZE OBRAŹLIWE ORAZ SPAM NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE