środa, 19 września 2012

Paris Paris

Dzisiaj do pokazania mam w końcu kolejną uszytą rzecz. Nie jest to mój autorski projekt lecz model z sierpniowej Burdy. Oczywiście uszyłam ją nieco po swojemu, skopiowałam jedynie wykrój. Zazwyczaj robię je sama od samego początku, jednak jakiś czas temu postanowiłam nieco się w nich podszkolić.
Wykonałam ją z niegdyś mojego ulubionego materiału: żakardu, ten kawałek otrzymałam akurat od mojej mamy i od razu wiedziałam, że uszyję z niego uniwersalną, klasyczną sukienkę :)
Zdjęcia wykonane podczas zwiedzania Paryża :)

Pozdrowienia

P.S. Zapraszam oczywiście do publicznego obserwowania mojego bloga! :)

TRANSLATE




SUKIENKA: Burda 8/2012
Buty: Pandoria
Torebka, pasek: Atmosphere
Zegarek: Parfois
Pierścionek, płaszcz: New Yorker
Bransoletka: She


(Klik)

28 komentarzy:

  1. z kim panna Irminka byla w Paryżuu?;)

    super sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny materiał do sukienki. Mam nadzieję tam być xD

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ze gustujemy w podobnych torebkach (a nawet tych samych heh)
    A sukienka prześliczna- ma świetny wzór. Jak zawsze genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przepiękna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ponadczasowa sukienka! rewelacyjne fotki z Paryża;!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tkanina jest cudowna, tylko pozazdroscic sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna sukienka !!!

    uwielbiam taki materiał !!!

    ślicznie wyglądasz w tej sukience !
    ale jesteś zdolna !!!

    Paryż -cudna miasto - bardzo chciałabym tam pojechać...


    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow sukienka śliczna;) masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :) W zbliżeniu fajnie widać subtelne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka wyszła świetnie, a buty rewelacyjnie ożywiają całość!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna sukienka, nie mogę oderwać wzroku od niej w Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę piękna ta sukienka. Podoba mi się materiał z jakiego ją uszyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna sukienka, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach Paryż.. uwielbiam to miasto! a i sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy zestaw :) podoba mi sie to, ze przelamałas kolory dodając zielone buty:)
    ps.tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar kilka razy w tygodniu umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  16. materiał i krój sukienki jak najbardziej do mnie przemawia ! ;-)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka jest prześliczna, materiał i idealny krój! wyglądasz pięknie :) i ogromnie zazdroszczę ci Paryża <3


    obserwuję i pozdrawiam :*
    www.cocomints.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę zdjęć przy wieży Eiffla. ; )
    ładna sukienka i cudowny kolor butów . :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny Paryż! Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz bardzo ładnie. Wyróżniasz się na tle innych turystów, zwłaszczaa tych azjatów na pierwszym zdjęciu, bo to są azjaci. Kształ głowy mówi wszystko:)

    Buty nadają charakteru całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny set! Buty dodają 'pazura' ;)
    PS: Cholernie zazdroszczę wyjazdu do Paryża! Jeśli chodzi o stolice mody, to byłam jedynie w Londynie i totalnie zawładnął on moim sercem. I w głębi serca wiem, że tylko Paryż może z nim konkurować. Chciałabym móc się kiedyś przekonać :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad :)
KOMENTARZE OBRAŹLIWE ORAZ SPAM NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE